روکش لاستیک و پلی یورتان انواع چرخ و غلتک

این شرکت با بهره گیری از دستگاه ردل کاورینگ قابلیت روکش انواع غلتک تا قطر 2 متر و طول 10 متر با تنوع جنس و خواص لاستیک جهت صنایع مختلف را دارا می باشد .

صنعت کاغذ و سلولز:

این شرکت گستره وسیعی از روکش غلتکهای صنعت کاغذ شامل:

• غلتک فلت و وایر (Felt and Wire covers)

• غلتک ضد چسبندگی فلت و وایر (Anti-adhesive F&W covers)

• غلتک سایز پرس نرم (Soft size press)

• غلتک سایز پرس سخت (Hard size press)

• غلتک پرس رول (Press roll)

• غلتک های ساکشن (Suction roll)

• غلتک های بلایند دریل (Blind drilled roll)

با ویژگیهای مختلف و سختی از 50 Shore A تا 70 Shore D را بر اساس نیازهای این صنعت که خصوصیاتی همچون مقاومت گرمایی، مقاومت سایشی و استحکام سختی را شامل می شود تولید مینماید. همچنین به مورد سفارشات مشتریان، روکش های تولیدی می توانند دارای خواص ویژه ای نظیر ضد چسبندگی، ضد ایستایی و ضد رسانایی باشند.

صنعت فولاد:

امروزه صنایع فولاد و فلز با چالش های زیادی همچون ارائه محصولات با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر ، پایین آوردن هزینه ها و توسعه عملکرد واحدهای تولیدیشان مواجه هستند . پیمان صنعت در طی سالها تجربه خود در این زمینه همواره جهت دستیابی به بهترین فرمول ها و ارائه پاسخی قاطع به تمامی این چالش ها در تلاش بوده است. این شرکت در زمینه روکش غلتک های لاستیک و پلی یورتان واحد های مختلف صنعت فولاد از جمله واحد اسید شویی، قلع اندود، گالوانیزه و ورق رنگی خدمات ارزنده ای را به شرکتهای تولید کننده از جمله فولاد مبارکه اصفهان ارائه نموده است.

صنعت نساجی:

امروزه نیاز اصلی روکش غلتک در صنعت نساجی در بخشهای مختلف از جمله رنگرزی، رنگبری، آهارزنی، مرسریزه عواملی همچون مقاومت شیمیایی بالا ، قابلیت انعطاف پذیری ، سرعت بالا و میزان دقت در انتخاب کامپاند و همچنین غلتک نهایی است. عنصر مهم دیگری که در این صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است دوام روکش غلتک است چرا که در کاهش هزینه ها بسیار ثمربخش است و این شرکت با در نظر گرفتن همه این موارد و در راستای ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود در زمینه روکش های غلتک صنعت نساجی همواره در تلاش بوده است.

صنعت پلاستیک و بسته بندی (فیلم و فویل):

برای تولید فیلم های پلاستیکی و فویل ، بسته به کابرد آنها (بسته بندی ، الکترونیک ، کاربردهای فنی و ...)فرایندهای متفاوتی وجود دارد. در اکثر این فرایندها نوع الاستومری که برای روکش غلتک استفاده می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است که نه تنها بر فرآیند تولید تاثیر دارد بلکه بر کیفیت محصول نهایی هم تاثیرگذار است.